chapter seven- i want you right here, right now

last chapter:
"Nej förlåt, det var inte meningen att ta upp det nu. Förlåt. Men det är bara det, att han försvann för tidigt. Jag önskar att han var här nu""jag förstår dig. Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan min pappa. Men jag finns här för dig Alexa, hoppas du vet det""Det kunde inte jag heller innnan jag förlorade honom. Jag vet det Justin. Hur kan det här kännas så äkta? Jag menar, det känns som att vi har kännt varandra i århundrande""Jag vet Alexa, jag förstår inte heller""Jag skulle nästan kunna vara redo att träffa dina kompisar. Inte för att det är möjligt nu men jag skulle nog vara modig nog att göra det" Jag nickade och log som svar.  Hon skulle få vad hon önskade. Chaz och Ryan hade nog också lov nu.
__________________________________________________________________________


"Okej, är du redo för din överraskning?" Alexa blev utskriven igår på dagen så vi åkte till hotellrummet för att bara ta det lungt. Imorse var jag på ett så kallat ärende, men i själva verket så åkte jag till flygplatsen för att  hämta upp Chaz och Ryan som skulle stanna här tills på lördag, då skulle Alexa också åka hem. Hon satt i sängen med datan  knät så sött, när jag frågade henne så la hon i från sig datan och log "Ja, ja det vill jag!" Jag skrattade åt henne och pussade henne lätt på kinden. "kommer strax" Sa jag för att gå till grabbarnas hotellrum som låg brevid vårat. Jag knackade efter tre knackningar öppnade Chaz dörren, "Ska vi få träffa ' kvinnan i ditt liv' nu eller?""Sluta, om ni pratar minsta lilla om hur mycket jag har berättat om henne till er, då ni""Alright, mannen. Ska vi dra nu eller?" Nu kom Ryan fram också. Jag nickade, jag var lika redo som Alexa hade berättat att hon var. Jag öppnade dörren in till vårat rum och gick i förväg "Redo?" Hon slog fort ihop blocket som hon hade framför sig och skrev så att pennan nästan glödde. Jag kollade konstigt på henne, medans hon log firnuligt mot mig och nickade. "Okej, kom fram nu" Hennes ögno vart stora som planeter då hon såg att det var Chaz och Ryan som kom in i rummet. "När du berättade till mig på sjukhuset att du så gärna ville träffa mina kompisar så flög jag hit dom. Det här är Chaz och Ryan" Hon reste sig snabbt upp och gick fram till mig och först kramade hon om mig jag kramade henne försiktigt tillbaka eftersom att jag inte ville komma åt hennes arm som fortfarande hade sin lindning runt. Hon gick sedan fram till Chaz och Ryan och hälsade "Alexa, Justins kompis""Vi har hört" sa Chaz troligtvis för att reta mig, jag kollade på honom med en blick som sa typ 'håll-käften-innan-något-allvarligt-händer-dig' Han blinkade och log Ryan kollade på mig med 'jäklar-där-har-du-gjort-ett-kap' blicken och jag log mot honom. "Hur länge stannar ni?" frågade Alexa som inte var så blyg som jag trodde. "Jag tror att vi åker hem på lördag""Men vad bra! Det är då jag ska hem också, vilken sammanträffning!" Japp, smart var hon iallafall inte. "Ja verkligen" Sa Chaz som försökte hålla sig för skratt. "Vad ska vi göra idag? Gå och fika kanske?" Alexas idé, såklart. När man fikar så äter man ju socker "Öhm, Alexa det kanske inte är en sån bra idé" svarade jag henne och nickade mot hennes arm. Jag hade berättat till killarna över vad som hade hänt. Hennes ena arm var full av blåmärken. "Det är lungt Justin. Jag sätter på mig en kofta över blåmärkerna. Så har jag ju tre starka killar med mig""Men Alexa, jag vill inte att något mer ska hända dig innan du sticker till Japan och tävla""Vad tävlar du Alexa?" frågade Ryan "Boxning, jag ska till Japan och köra VM""WOW! Justin du berättade allt annat än att hon boxas?" fan. Avslöjad. Jag suckade och kollade ner i golvet "Åh Justin, har du pratat om mig?" Hon gick och satte sig i mitt knä på sängen och strök mig lite över ena kinden"typ heeeela veckan" svarade Chaz "Du är så gullig, sa du även att jag älskar skräpmat och tycker att vi borde beställa pizza typ nu?""Bra Justin, en tjej som är lika spinkig som dig, älskar att tävla, är glad oavbrutet käkar godis och nu så vet du att hon älskar skräpmat också! You are made for each other!""Jag börjar faktiskt undra om det är så att vi är 'made for each other'" Alexa? kom hon med en sån kommentar, wow. Hon har tänkt på det, för hon rodnade lite när hon sa det "Men jaja, vad säger ni? ska vi beställa eller?"

***

"Kycklingsallad? Och du gillade skräpmat?" Vi hade tjaffsat ett tag om vart vi skulle beställa, det slutade med att Alexa beställde, hon hade trots allt bott här. Vi alla hade beställt hawaii pizza utom Alexa. "Ja, jag måste liksom tänka på vad jag stoppar i mig innan VM. Nej- jag är inte en sån tjej som bantar för att vinna. Men hur skulle det se ut om jag satt och käkade pizza i tre dagar två veckor innan VM?""Det har du rätt i, du kanske rullar in i ringen och rullar över alla dina motståndare, en annan metod att vinna på""Så lätt är det inte vännen" Skrattade hon ut. Chaz och Alexa kom verkligen jätte bra överrens. Jag såg att de gillade varandra- men bara som vänner.

ALEXAS PERSPEKTIV:

Justin hade verkligen överraskat mig. Hans vänner var verkligen jätte snälla! Iallafall Chaz, han var redan som en bror till mig. När killarna åkte och hämtade maten så stannade jag kvar på rummet, jag höll på med en låt som helt plötsligt hade pluppat upp i mitt huvud och jag kännde att jag var tvungen att skriva ner det. Jag skulle spela in den i våran studio på skolan, sen så skulle jag skicka den till Justin.

There'd be laughter there'd be tears
But never thought that I'd walk away
With so much joy but so much pain
And it's so hard to say goodbye

Jag visste att det skulle bli jobbigt att lämna Justin på lördag. Men det var torsdag idag. Jag hade iallafall två dagar till. Det är därför jag skrev ner 'it's so hard to say goodbye' jag vet att det kommer bli sjukt jobbigt. Men vi kommer att kunna ses i Japan iallafall. Efter kanske tjugo minuter så kommer killarna tillbaka. Dom klagade på att jag inte käkade pizza utan sallad. Jag försvarade mig genom att svara 'VM'. "Så Alexa, hur länge har du tränat boxning?""Sen jag var typ nio""Coolt" svarade Ryan. "Du ska se hur grym hon är, samma dag vi åkte in till sjukhuset så var vi och tränade innan. Hon visade mig lite saker. Sen körde hon en match mot en kille som var två år äldre och vann""Men Justin sluta skryt om mig. Det var faktiskt bara en lekmatch" Killarna skrattade lite åt Justin. Jag kollade mot klockan som visade halv åtta. "Vad ska vi göra nu då?""Jag tror nog faktiskt att vi ska gå över till vårat rum, det är jobbigt med tidsskilnader ni vet" sa Ryan och blinkade lite med ena ögat. "Okej, jag antar att du och jag får göra något då" Sa jag och log mot Justin. Jag gav Ryan och Chaz en lätt kram, vi sa hejdå och gick in till sovrummet. Justin gick och la sig i sängen och jag la mig med huvudet på hans bröst och drog med mina naglar över hans mage medans han drog med hans hand drogs över min rygg. "Hur är det mellan oss?" det bara slank ur mig utan att jag ens märkte det själv. Jag vart helt paff över det. "Vad menar du?""Ja, asså. Är vi bara vänner som kan kysssa då och då eller inleder vi ett förhållande?""Jag vet inte. Men jag hoppas att du kanske också känner som jag""Det kanske jag gör om du berättar hur du känner""Jag gillar dig. Mer än en vän, men det kanske du har märkt. Så nu har jag berättat hur jag känner för dig, din tur" Jag satte mig upp och kollade honom rakt in i ögonen "Jag är galet kär i dig och det är inte för att du är popstjärnan Justin Bieber, utan för att du är just du och jag vill ha dig just nu" Mer hann ingen av oss säga innan våra munnar pressades samman och han masserade mina läppar med sina. Heta kyssar över gick snabbt till hångel. Jag satte mig gränsle över honom och han la sig ner på rygg i sängen. Jag placerade en hand på hans mage då den andra satt fast. Det var inte så att jag hade ont i armen eller så. Men den var tvungen att sitta där, då kunde jag inte göra mer åt saken än att bara njuta. Han drog försiktigt av mig tröjan över armen. Nu hamnade jag underst och försökte dra av han tröjan. Han hjälpte mig av med den och kastade iväg den. Han kysste mig över halsen och ner på nyckelbenet sedan upp över kinden till mina läppar igen. Nu var det jag som var överst och skulle göra samma sak. Jag struntade i att jag hade ett brutet nyckelben. Revbenet kännde jag inte ens av. Jag drog av mig den såkallade ställningen från armen och min arm var äntligen fri igen. Jag drog försiktigt av Justins byxor och kysste honom över hans mage upp på halsen och över till munnen. Han knäppte försiktigt upp min BH och drog av den. Nu hade jag endast trosor och han kalsonger på sig. Jag ville ha honom, jag ville ha honom nu. jag drog med min ena hand genom hans hår och den andra höll jag kvar på hans mage. Han hade sina händer placerade på mina bröst. Jag låg över honom, hans händer gled ner efter mina sidor och ner till mina trosor. han drog med ett av sina fingrar vid kanten av mina trosor tills han drog av dom och la mig underst. Nu skulle jag göra samma sak som honom, fast han trodde att han hade makten. Jag drog med mina naglar längs med kalsongkanten och kännde hur han blev hård. Jag försökte dra ut på det så mycket som möjligt. Just för att reta gallfeber på honom.  Efter ett tag när jag retat honom till räckligt så tog jag av honom hans kalsonger och jag såg hur nöjd han blev när han tillslut fick komma in i mig och vi båda njöt till tusen. Gentleman som han är lät han mig komma först. Att få vara med honom, så nära honom var så underbart. Han visste precis vad han skulle göra med mig för att få mig att njuta till max.

***

"Tack, min fina pojkvän" Det känndes så rätt att vara med honom. Så nära honom. Om det ens gick att komma närmare varandra. "Tack själv min underbart vackra flickvän" Det känndes rätt att kalla honom min pojkvän. Allt känndes bara rätt. Även fast jag visste hur mycket skit jag skulle få. Men det finns faktiskt underbara fans också. Det vet jag, för min bästa kompis är helt underbar. Med tanke på Lucia och Sophia. Jag var tvungen att höra av mig till dom. "Kan jag få min mobil?""Visst, vill du inte ha en ny mobil?""Hah, jo hellst. Men det skulle aldrig falla mamma in att köpa mig en ny. Jag får ha min gamla blackberry ett tag till""Vi kan åka och köpa en ny telefon till dig imorn om du vill""Nej Justin, du ska inte behöva betala""Men jag är officielt din pojkvän nu, så jag kan köpa det i din 'en dags present'""Haha, det var de töntigaste jag hört" Jag klickade på medelanden och skrev till Lucia och Soph samtidigt *Hej mina fina tjejer! Jag saknar er sjukt mycket. Jag ringer er imorn. Ses om två dagar. Ni betyder mest. Glöm inte att jag älskar er! puss xxxx* SKICKA.
"Du saknar dom huh?""Ja, mer än någonsin. Men dom ska med mig till Japan första veckan. Samma vecka som du ska dit. Så då kan vi träffas kanske""Ja, glöm inte att du har tre backstage pass. Du får då träffa hela mitt crew. Men tro mig, dom bitts inte!""Jag är inte rädd för ditt crew. Du måste komma och kolla på min match också""Självklart så gör jag det" Jag log till svar. Inte för att jag tror att han såg mig. Men iallafall. "Det kommer att gå en vecka tills jag ser dig igen""Det går fortare än vad du tror. Förresten vad önskar du dig i födelsedagspresent?""Att ha dig, Luc och Soph tillsammans med mamma mormor och morfar. Det är de jag önskar mig men jag vet att det är omöjligt att få hem dig till mig mitt i veckan, på en onsdag""Never say never."
_________________________________________________________________________________
Det här gick fort. Tror aldrig att det har kommit ett kapitel så här snabbt?? haha. Visste inte riktigt hur jag skulle skriva självaste sexscenen. Men det fick bli som det blev. Kommentera positiva och negativa saker. Jag måste få kritik för att utveckla mig!;)
puss


Kommentarer
Postat av: Julia

Yeah! Du är bäst på att skriva !! Puss

2012-03-08 @ 21:54:37
Postat av: Celina

Wow! Jävlar vad bra den var!! Loveu <3

2012-03-08 @ 22:00:22
Postat av: Maggie

Cajsa, skriv mera de är as spännande ju! :o

skrivskrivskriv! :D

de finns ingen som är dåligt som du behöver ändra på ju, de är sjukt bra de du skriver faktiskt :)

2012-03-09 @ 06:54:03
Postat av: Anonym

du är ju sjukt duktigt på att skriva :)

2012-03-09 @ 06:54:38
Postat av: Thilde bästa kusin;)

Det här var det BÄSTA kapitlet hittills;)<3

2012-03-09 @ 20:48:13
URL: http://thildecherry103.blogspot.com
Postat av: frida

Åååh herregud vilket bra kapitel, blev alldeles fast, haha! SJUKT bra <3

2012-03-12 @ 18:33:52
URL: http://friidalundgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0