funderar på att sluta.

Yepp, ni läste rätt. Funderar på att sluta skriva. Jag har tänkt på de jätte länge, jätte mycket! Tyvärr.
Men för de första så känner jag att jag inte riktigt har tiden att driva en novellblogg själv. Och för de andra, inte för att vara den som klagar eller den som bara bryr sig om kommentarer, för sån är jag inte! Men när jag sitter uppe dag som natt och skriver, jag har 60-70 läsare. Men hur många kommentarer får jag? 2-4 styckna. Tycker att det är jätte tråkigt:(
Bara min åsikt, ska tänka tills imorn. Annars så börjar jag och malin blogga HÄR  inom en snar framtid, vi ska bara skriva rent prologen och om karaktärerna, och såklart, komma på ett namn till den och en design!
Ni får ha de så bra. 
puss och hej.c

Kommentarer
Postat av: Emilia

Nej snälla fortsätt skriv älskar ju detta fett mycket ju!!:(

Svar: tyvärr så funderar jag på de.. Men jag tror att jag ska skriva lite till och sedan avsluta den. Efter denna story så tror jag att jag byter tillbaka till min gamla novellblogg med en annan kompis! Du kan gärna fortsätta läsa där! :) kram!<3
cajsa

2012-08-09 @ 00:30:58
URL: http://emiliacarolina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0