tror att jag

ska fortsätta, men kanske bara med några kapitel. De hoppar fram lite i framtiden om de är okej? Jag tänker iallafall skriva några kapitel till. För jag tycker så synd om dom som läser och kommenterar och gillar de jag skriver. så just därför så fortsätter jag. Men endast några kapitel till. 
sen kan ni somsagt följa mig på min PRIVATA BLOGG och sedan på MIN ANDRA NOVELLBLOGG  som vi så snart som möjligt ska börja uppdatera, bara vi hittar någon som kan fixa våran design. Hon som gjorde den förra har tyvärr slutat:/
Så ni kan ju skicka iväg ett sms fall ni har lust att göra de:)
072-320 50 13 

Kommentarer
Postat av: Emelie

JAAAAA FORTSÄTT SKRIV!!! :):):)

2012-08-12 @ 17:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0