chapter eighteen- spa

Nu trodde vi att deras "lilla" kyss över gått till hångel. "Oj oj, nu hettar det till här" sa Ryan och skrattade, jag och Soph hoppade på så nu stog vi där, tre kompisar och spionerade på våra andra två kompisar som satt på en bänk utanför en av Japans finaste resturanger och hånglade. Det känndes fullkomligt normalt liksom. haha. De avslutade sin lilla mysiga stund och gick mot dörren. "VAD SKA VI GÖRA?"  sa jag i panik. "Jag sköter det här, håll bara käften, okej?" sa Soph. De kom och vi mötte de i dörren. "Där var ni ju! Vi skulle precis gå och kolla vart ni var någotstans!" Sophie skötte det här galat.Ryan kom då och förstörde det lite, eller gjorde det roligare. Man får se det hur man vill."Chaz, du har typ nå klet på dina läppar? Använder du läppglans?" 
_____________________________________________________________________________________________
 
CHAZ PERSPEKTIV

Att äntligen fått prata med Lucia om mina känslor för henne var en stor lättnad, ännu större lättnad då hon sa att hon kände lika. Det var liksom som om jag svävade bland moln. Det ända jag ville var att kyssa henne. Jag lutade mig lite frammåt och hon gjorde detsamma. Vi stannade upp bara några få centimeter från varandras läppar. Sedan pressde vi samman dom. Henne läppar var som, jag vet inte hur man ska säga, men hennes läppar var underbara. Hon var även mästare på att kyssas. Jag la mina händer på hennes kinder och hon la sina runt min hals. Det kändes bra. Skit bra faktiskt. Men samtidigt lite konstigt då vi satt utan för typ Japans finaste hotell. Efter ett tag utan att våra läppar skildes började våra tungar leka med varandra. Tillslut avslutade hon det. "Är vi officiellt pojk och flickvän nu?" sa hon och log. "Om du vill de så. Jag kallar mig gärna för din pojkvän.""Då är du min pojkvän, och jag är din flickvän nu då.""Vi berättar för de andra ikväll. Okej?" sa jag och kollade på henne. Hon var verkligen riktigt vacker. Hon nickade och log. "De undrar nog vart vi är. Vi kanske ska gå in." jag nickade till svar och vi reste oss och gick mot dörren. Precis då öppnade Sophie dörren. "Där var ni ju! vi skulle precis gå och kolla vart ni var någonstans!" sa hon. Ryan kollade på mig och sedan sa han "Chaz, du har typ nå klet på dina läppar? Använder du läppglans?" och där vart det pinsamt. "ööh...." var det ända jag sa och kliade mig besvärat i nacken. "Nej, han hade så torra läppar, så han fick låna lypsyl av mig" sa Lucia. Där räddade hon oss. "Ooookej" sa de misstänksamt. "Ska vi gå tillbaka eller?" sa Alexa och vände sig för att gå mot de vuxna vi andra följde efter. När vi satte oss ner så sa Annie "Är ni klara? isåfall kan vi åka nu" sa hon och log. "vi är klara iallafall" sa Soph och log. "Då åker vi då" sa Peter så gick vi ut där den vita limousinen stod. Vi hoppade in och åkte tillbaka till hotellet. Framme på hotellet gick Alexa Sophie och Ryan ut på balkongen. "Ska vi göra det nu? De sitter ändå där alla tre nu" sa Lucia och jag nickade. Vi gick ut på balkongen och satte oss. "Hörni, jag måste säga en sak till er." sa Luc och kollade på Alexa Soph och Ryan som verkligen stirrade ut oss. "Talk on" sa Alexa och log mjukt. "Okej, jag och Chaz- Hur ska man säga. Tja, vi är tillsammans nu iallafall." sa hon och log. De tre sken upp i ett leende. "Grattis! Förstod att det skulle bli nått mellan er snart" sa Alexa och log. Vi skrattade lite s sedan började vi prata om livet och bestämde oss sen för att gå och sova. När de andra hade borstat tänderna och så, så var det bara jag och Luc kvar på toaletten "får jag sova med dig inatt?" frågade hon och blev lite röd på kinderna. "Hey, du behöver inte skämmas. Klart du får" sa jag och gav henne en snabb kyss.  Hon log och började fläta håret. Hur kunde tjejer göra det på sig själva utan att se? "Vart den bra?" frågade hon och log. "Perfekt" svarade jag och kysste henne på kinden. Vi gick tillslut och la oss. Hon la sig i min famn och jag la arma om henne. Hon hade endast en stor tröja till pyamas, och jag hade på mig kalsonger. Jag skämdes inte över min kropp då den var ganska vältränad. Så därför behövde jag inte ha en tröja på mig. Hon drog lätt med sina naglar över min mage en stund. Jag pussade henne på hjässan och efter ett tag så började hon andas tyngre och tyngre. Så jag antog att hon hade somnat. God natt min kära flickvän" sa jag tyst mot hennes hår sedan somnade jag med ett leende på läpparna. Jag var så himla lycklig i hennes sällskap. Men sen när vi inte skulle vara kvar i Japan längre då? Vi skulle säkert hitta på en lösning.
 
LUCIAS PERSPEKTIV
 
Att få vakna upp i Chaz vältrandade och beskyddande armar var bland de bästa som fanns har jag insett nu. Idag skulle vi åka på spa,klockan var nu halv tio och vi skulle vara där vid elva för att åka hem runt klockan fem. Så nå mer kunde vi inte ligga och såsa. Jag kronglade mig ur Chaz famn för att först ta en bild på han- då han var så gudomligt söt när han sov, sedan skulle jag väcka honom. Jag tog upp telefonen och när jag tröck på ta kort knappen så kom jag på att jag hade både blixt och ljud på. Jag hann precis få ett kort innan han gnuggade sig i ögonen "Hey, lägg inte ut den där någonstans!" sa han med hans hesa sexiga morgon röst. Jag böjde mig ner och kysste honom, han besvarade den snabbt men vi avslutade den också ganska snabbt. "God morgon snygging" sa jag sedan. "God morgon hottie" sa han och log. "Vi måste gå upp nu. För vi ska till spaet idag om typ en timme ju." sa jag och log mot honom och drog av han täcket när jag gick ut ur rummet "Jag går och väcker de andra" Jag gick först till Alexa och Sophie. "God morgon tjejer! Dags att vakna" ropade jag. "Vi ska ju på spa idag!" fortsatte jag. De vaknade ganska snabbt och vi gick för att packa ner bikini shampoo och sånt. Handdukar skulle vi få där. Chaz och Ryan kom upp lite senare. Vi klädde på oss lite snabbt sedan gick vi ner och åt en snabb frukost innan vi begav oss mot spaet.
 
 
När vi kom fram höll jag på att tappa hakan. Jag och Chaz gick hand i hand med våra fingrar samman-flätade framför de andra. "Ni skojar va?" sa Alexa häpet "Nix, här ska vi vara hela dagen! Den sista en och en halvtimmen får vi ute i poolen och havet" sa ryan och log. Vi gick in och sa att vi hade bokat en hel dag. Tjejen i kassan var jätte trevlig och visade oss vart vi kunde byta om. Killarna gick till killarnas omklädningsrum och vi till damernas. "Ni är såååå söta!" sa Alexa och Sophie nickade brevid henne när jag precis stängt dörren. Jag skrattade bara och skakade på huvudet "Ni är störda på riktigt" sa jag och log. "Ja, vi vet det. Men du älskar oss ändå va?" sa Soph "Det är därför jag älskar er" sa jag och log. Vi satte på oss våra bikinisar och tog sedan på oss badrockarna som hängde där och satte upp håret i varsin toffs sedan gick vi ut där killarna redan satt. "Har ni setat där länge?""Nej, kanske fem minuter bara!" svarade de. Vi gick först och fick duscha- då jag och Chaz delade dusch. När vi var klara så gick vi ut igen och blev visade till massage-delen. Där fick vi den bästa massagen jag någonsin provat, Vi fick först massage på ryggen sen ansikts massage, vi kunde ju prata med varandra då de inte förstod så mycket av vad vi sa "Åååh vad detta är skönt, tack för det här, nu känner jag att det är precis vad jag behöver!""Vet du? Vi såg att det här är precis de du behöver, så därför fixade vi det här till dig" sa Ryan "Jag tror att Chaz har somnat" fortsatte han och vi andra började skratta. När vi var klara så vaknade Chaz till. De sa att de nu var dags för att vi skulle få bada ler bad, vi tjejer fick ansiktsmask då killarna vägrade ha de. De tyckte även att de var äckligt med lerbad- okej, de kanske kändes lite konstigt, men de var skönt efter.
 
 
När självaste spabehandligen var klar så hade vi ungefär en timme kvar att få ta de lungt. Så vi valde att gå ut till stora poolen, när vi kom ut så såg vi först en jacuzzi och en stor pool med en ganska hög kant sen vart de havet, ingen av oss kände för att bada i havet, så vi valde först poolen sen skulle vi ta jacuzzin i slutet. "Gud så skönt de va i vattnet!" sa jag när jag hade hoppat i, de andra var också i ganska snabbt. När Chaz kom till mig så la jag först mina armar runt hans hals sen mina ben runt hans midja så han liksom höll i mig och jag satt fast runt hans midja. "Vad snygg du är utan överdel" sa jag och skrattade "Du är också väldigt snygg i bikini hjärtat" sa han och log sitt busiga leende och kysste mig sedan mjukt. Kyssen varade ganska länge, tills Ryan kom och skvätte vatten på oss. Vi bara skrattade åt han. Sedan började ett vatten krig- alla mot alla. Vi hade väldigt kul. "Ursäkta, om tjugo minuter måste ni gå upp" sa en kille som jobbade där. "Okej! Ska vi hoppa i jacuzzin då?" sa Alexa och vände sig mot oss. Vi nickade och gick upp ut den stora poolen för att hoppa i jacuzzin. Det var väldigt varmt och skönt. Jag satt med mitt huvud på Chaz axel och han satt med armen runt mig. Jag drog med mina naglar upp och ner över hans mage. Ner till byxkanten och upp igen, just för att reta honom. "Jag måste gå på toa" sa Chaz och reste sig upp. "Jag också" sa jag, fast jag egentligen inte var de, utan ville mest bara vara ensam med honom. Vi gick hand i hand mot toan. "Erkänn att du inte behövde gå på toa?""haha, nej jag ville bara följa med dig." "Jag behöver nog egentligen inte heller gå på toa" sa han och skrattade. Vi gick iallafall in i vårt omklädningsrum och låste dörren. Precis när jag skulle vända mig om och gå in igen så pressade Chaz mig mot dörren och kysste mig hungrigt och intensivt, jag var inte riktigt med, men tillslut så besvarade jag kyssen. Hungriga kyssar övergick till hångel. Försiktigt så lyfte han upp mig och jag satte mig med mina ben runt hans midja så jag satt fast där, han förde oss till duschen i omklädningsrummet, med hans händer på min rumpa. när vi kommit till duschen så drog han sakta upp min rosett till bikinin på baksidan. Sedan kronglade han den över mitt huvud. Han släppte ner mig på golvet och jag kysste honom från munnen ner över halsen, över magen och kom tillslut ner till byxkanten. Jag kysste honom sakta längs byxkanten, just för att reta gallfeber på honom. Efter ett tag så kysste jag honom tillbaka upp över magen till halsen kinden för att sedan pressa ihop våra läppar i en passionerad kyss. Han drog med sitt pekfinger längs mina bikini trosor. Vilket fick mig att vilja skrika, för att jag skulle kunna vara tyst var jag tvungen att pressa hans läppar mer mot mina igen. Jag hade knyttrosor också, så försiktigt drog han upp en rosett i taget tills mina trosor föll till golvet. Jag förde mina händer från hans hår ner över hans mage till hans badbyxor och knöt sakta upp knuten och drog sedan sakta ner hans badbyxor. När vi båda var helt nakna så lyfte han upp mig mot väggen och placerade hans händer på min rumpa när han kom in i mig. Små lätta stön lämnade min mun mellan de intensiva kyssarna.
 
 
Påväg tillbaka till hotellet var de ganska tyst, men ingen pinsam tystnad, utan en behaglig tystnad. De andra hade inte frågat något eller så, vilket var riktigt skönt. Då jag inte orkade ge dom en förklaring, eller lögn, man ser de som man vill. Väl framme vid hotellet så betalade vi taxin sa tack och åkte upp till rummet. "Åter igen, tack tack tack så mycket för idag. Jag uppskatar de verkligen. Ni är bäst" sa Alexa och log. "Vi  hade de också trevligt Alexa, så det var ett nöje för oss också" sa Sophie och log. När vi kom in till hotellrummet så var de som vanligt, nästan- Soph och Ryan gick ut och satte sig på balkongen, jag och Chaz gick och köpte dricka och Alexa satte sig först vid skype. Jag förstod att hon var orolig för Justin och att hon ville finnas där, men han hade inte vart nå snäll mot henne. Fast så godhjärtad som den tjejen är så förstår jag. Vi frågade alla vad de ville ha för dricka innan vi gick ner. "Två cola, två sprite och en fanta" sa jag när vi kom ner till baren. Han fixade fem drickor och vi gick tillbaka med glasen till vårat hotellrum. Vi gick med en sprite till Alexa som satt och pratade med Justin, sen tog vi med oss de andra drickorna ut, jag gav den andra sprite till Soph och tog fantan till mig och killarna tog en varsinn cola. Vi satt där ute och hade allmänt trevligt. "VA!? Justin, nej snälla. Gråt inte mer. Jag kommer dirket efter finalen, om jag inte kommer innan, jag lovar jag kommer. Snälla" vi alla fyra hörde hur mycket och hysteriskt hon grät. "Vi tar de här" sa Ryan och Chaz som var bäst på att lugna ner henne och Justin också för den delen. Vi satt där ute ett tag och var ganska oroliga, vad hade fått henne att bli sådär? Efter ett tag kom hon ut. Helt jätte svullen runt ögonen och alleres röd i ögonen och tårarna rann. "Men gumman vad är det ?" sa Soph och vi drog in henne i en kram. Jag var alltid den som också började gråta då mina vänner var ledsen. "ALLT! Justin är så hysteriskt ledsen""Varför?""De har fått reda på att hon har bara fyra månader kvar"
 
__________________________________________________________________________________________
 
Sååå finally !
Förlåt för lång väntan, men har gjort ganska mycket, och på onsdag drar jag och kommer hem på tisdag, alltså nästan i en hel vecka är jag borta:( och har inte med mig datan.. Eller kanske, men då kan jag nog inte publicera inlägg, utan bara göra som ett lager med kapitel ;) får se hur jag gör :) Vilka av mina fina läsare fick föresten biljetter till JB's konsert? Jag fick den 23 april på läktare B iallafall!
Loveyaaaaa
kommentera. puss.<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte bra! <3

2012-07-10 @ 02:47:20
URL: http://bieberrstorys.blogg.se
Postat av: Me+You 'Imma tell you one time. <3

Asbra! När kommer jag in i novellen? Hihi. <3

Svar: förmodligen i nästa eller näst nästa kapitel! Måste först skriva lite om din karaktär innan jag kan börja skriva med den. Eftersom att det är lättare om man "känner" personen som man skriver om ;) xx
cajsa

2012-07-10 @ 14:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0