sucky update

Nu sticker jag till vimmerby med familjen. Kommer hem på lördag, sen på söndag ska jag på dop. Vet inte hur bra update de kommer att vara då jag inte har någon data nere där. Så jag har skrivit halva kapitel 18. Den som först gissade rätt var me + you 'Imma tell you one time Det kommer alltså att vara från Chaz och Luc perspektiv. Skulle du kunna vara gullig att kommentera detta inlägg med ditt namn så jag vet vilket namn jag ska använda, sen om du har någon speciell du skulle vilja se ut som och tre bra egenskaper med dig (om du vill också gärna tre dåliga)
Älskar er!
puss

Kommentarer
Postat av: Me+You 'Imma Tell you one time. <3

Hoho, yaay! :D
Alexandra Andersson, you know me, höhöh.

Blondt hår, snygg såklart (HAHAHAHA!) och har senaste modet på kroppen, woo. (Jag kom inte på något annat! :D ) <3

2012-06-28 @ 21:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0